Darmowa dostawa od 199 PLN


Koszt dostawy

ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 199 PLN
Dowolny przewoźnik DARMOWA WYSYŁKA
 
ZAMÓWIENIA OD 100 DO 199 PLN
ODBIÓR W PUNKCIE
Orlen Paczka 7.90 PLN
Poczta Polska 8.90 PLN
Paczkomat Inpost 10.90 PLN
DORĘCZENIA POD ADRES
Poczta Polska 10.90 PLN
Kurier Inpost 11.90 PLN
Kurier DPD 11.90 PLN
 
ZAMÓWIENIA DO 99 PLN
ODBIÓR W PUNKCIE
Orlen Paczka 9.90 PLN
Poczta Polska 10.90 PLN
Paczkomat Inpost 12.90 PLN
DORĘCZENIA POD ADRES
Poczta Polska 12.90 PLN
Kurier Inpost 13.90 PLN
Kurier DPD 13.90 PLN
 
POBRANIE
DORĘCZENIA POD ADRES
Poczta Polska 14.90 PLN
Kurier Inpost 15.90 PLN
Kurier DPD 15.90 PLN


Przesyłki kurierskie

Kurier Poczta Polska – usługa Pocztex – gwarantowane doręczenie w 1-2 dni robocze (zdecydowana większość paczek do odbioru kolejnego dnia)

- Pocztex Kurier – doręczenie pod wskazany adres klienta
- Pocztex Punkt – odbiór w punkcie i automacie. Możliwość odbioru w ponad 4 100 placówkach pocztowych, w prawie 1 000 stacji paliw Orlen czynnych w większości 24 h/7 dni w tygodniu oraz w wybranych kioskach/salonikach RUCH oraz automatach pocztowych

Orlen Paczka – odbiór w kiosku ruchu, punkcie prasowym lub automacie paczkowym- doręczenie w 1-2 dni roboczych. W większych miastach paczki doręczane są kolejnego dnia. Dla pozostałych miejscowości w 99% przypadków doręczenie nie trwa dłużej niż 2 dni.

Paczkomaty Inpost – odbiór w paczkomacie lub punkcie odbiorczym Inpost – doręczenie w kolejnym dniu. Uwaga! Część produktów, takich jak oleje, wody (od ok 0,5L) i pozostałe płyny powyżej 1L nie wysyłamy do paczkomatów ze względu na potencjalną możliwość uszkodzenia paczkomatu w wypadku rozlania. Maksymalna waga paczki wysyłana przez nas do paczkomatu to 10kg.

Kurier InPost – doręczenie w 1-2 dni robocze

Kurier DPD – doręczenie w 1-2 dni robocze (najczęściej następnego dnia, w mniejszych miejscowościach do 2-óch dni)

Przesyłkę można śledzić na stronie internetowej https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke W momencie wydania paczki kurierowi do doręczenia, pojawi się możliwość pobrania telefonu kontaktowego do kuriera DPD doręczającego przesyłkę. Opcja ta dostępna będzie nad historią przesyłki. Aby pobrać numer do kuriera należy wprowadzić numer przesyłki w okno „Zlokalizuj przesyłkę wpisując numer” następnie kliknąć w checkbox obok opcji „Sprawdź telefon do kuriera lub uruchom czat z konsultantem infolinii” oraz uzupełnić jedno z wymienionych na stronie pól np. kod pocztowy Odbiorcy. Zachęcamy do korzystania z tej opcji.

Paczki są pakowane i wysyłane od poniedziałku do piątku. Powyżej podajemy szacunkowe terminy transportu. Z przyczyn od nas niezależnych (okres świąteczny, warunki pogodowe, zdarzenia losowe firm kurierskich) mogą występować rozbieżności.

Dlaczego koszty są różne w zależności od wartości zamówienia?

Każde zamówienie pakujemy z najwyższą starannością. Zabezpieczamy produkty, stosujemy różne materiały ochronne i wysokiej jakości kartony.

Wymaga to jednak dużego nakładu czasu naszych pracowników a to przekłada się na zwiększone koszty. Z naszej analizy wynika, że znacznie taniej jest zapakować jedną przesyłkę o wartości 100 PLN niż dwie o wartości 50 PLN każda.

Chcemy być fair w stosunku do wszystkich naszych klientów, dlatego promujemy większe zamówienia.
Zachęcamy do robienia przemyślanych i większych zakupów. Dzięki temu wspólnie zaoszczędzimy pieniądze.

Wysyłki realizujemy na terenie Polski


Płatności

Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

- za pobraniem: należność przekazywana jest kurierowi w momencie odbierania paczki

- płatność on-line: należność przekazywana jest za pomocą serwisu Przelewy24

- zwykłym przelewem na konto bankowe: numer konta zostanie podany po złożeniu zamówienia


Odbiór osobisty

Mieścimy się w Płocku, przy ul. Kostrogaj 19.



Odbiór zamówień w godzinach poniedziałek – czwartek 7:00-16:00, piątek 8:00-14:00


Paczki powyżej 10kg

Paczki powyżej 10kg wymagają dodatkowego zabezpieczenia oraz specjalnego traktowania, dlatego wysyłamy je tylko firmą kurierską z dostawą pod adres.

Dla paczek powyżej 10kg nie działają zniżki kosztów transportu oraz nie działa “darmowa dostawa”.

Paczki powyżej 12kg są wysyłane z dopłatą 6PLN.


Uwagi ogólne

Przesyłki dostarczane są od pon. do pt. w godzinach 8-18.

O zmianie statusu realizacji zamówienia informuje na bieżąco za pomocą poczty e-mail oraz SMS-ów

Podczas odbioru kurier ma obowiązek poczekać na weryfikację stanu przesyłki przez klienta.
Proszę więc zwracać szczególną uwagę czy przesyłka nie nosi śladów próby otwarcia.

W przypadku uszkodzenia paczki należy odmówić jej odbioru, a następnie spisać z kurierem protokół szkody na podstawie, którego będzie można rozpatrzyć reklamację. O zaistniałym fakcie proszę bezzwłocznie poinformować nasz sklep.

Kioski RUCH przechowują paczki 5 dni. Po tym okresie paczka wraca do naszego magazynu.

Poczta Polska czeka na odbiór paczki w Urzędzie Pocztowym przez 7 dni od chwili poinformowania o możliwości odbioru paczki.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje od nas e-mail potwierdzający zakup.