Colway

Colway ma już ponad 12 lat. Sam początek, to pomysł z 2003, kiedy Maurycy Turek – stworzył koncepcję produktową opartą o unikalne na świecie rozwiązanie czyli nasz Kolagen Naturalny. Naukowcy z Polski opracowali naturalną metodę na utrzymanie młodości – prawdziwy eliksir młodości. Pomysł został oparty o czysty kolagen pozyskany z ryb słodkowodnych, który spowalnia proces starzenia skóry i zapewnia młody wygląd, jędrność i świeżość na wiele lat.

Jest to w 100% polski wynalazek, z którym rozpoczęto podbijanie najpierw polskiego rynku, a chwilę później również rynków zagranicznych. Maurycy Turek wierzył, że z tym produktem, prawdziwym eliksirem młodości XXI-go wieku warto związać swoją przyszłość. Dziś Colway, to już zupełnie inna firma, o ugruntowanej pozycji rynkowej, słynąca z kosmetyków i suplementów o najwyższej jakości i przystępnej cenie, a produkty stały się wyznacznikiem nowych naturalnych rozwiązań biotechnologii. Za sukces uważano to, że po dekadzie działania na rynku, nikt nie ma do powiedzenia niczego złego, że próżno by szukać w całym internecie niepochlebnych opinii o Organizacji, czy o produktach. Sukcesem jest rozsławienie wielkiego polskiego wynalazku biotechnologicznego, jak i polityka, której finałem było przejęcie znakomitej marki Kolagen Naturalny: Kolagen Platinum, Silver, Graphite.

Motto, które dobrze oddaje filozofię działania „COLWAY to firma inna niż wszystkie, to sieć konsumencko-dystrybucyjna, to oparty od samego początku na liberalizmie, pełnej przejrzystości zasad i elastyczności marketing z ludzką twarzą, w którym uczestnicy nie śnią snów cudzych, lecz własne. Wyznaczył nowe standardy w branży.” Dlaczego poszło tak dobrze, bo założyciele firmy zebrali wszystkie od 1992 roku opinie krytyczne o organizacjach i praktykach MLM. Wyciągnęli z tego bardzo daleko idące wnioski i przygotowali program dla zwykłych ludzi, plan marketing z ludzką twarzą, przyjazny uczestnikom, wolny od wszelkich pułapek i skomplikowanych rozwiązań. Tak powstała firma Colway – sieć, która odwrotnie niż większość obecnych w Polsce rozwiązań, nie jest zagranicznym rozwiązaniem i nie finansuje ogromnych międzynarodowych struktur, lecz pochodzi z Polski.

Historia powstaniaj firmy związana jest z wielkim wynalazkiem związanym z magicznymi właściwościami kolagenu i jest to bardzo ciekawa historia, bo początek prac i świetnych wyników to jeszcze lata 80-te czyli dla wielu ludzi czasy bardzo odległe. Już w latach 80-tych Polska posiadała bowiem uznaną na świecie szkołę biochemii białek, przede wszystkim białek organizmów żywych. Uczeni dysponowali w tym okresie dość nowoczesnym na tamte lata zapleczem i nawet specjalistycznym statkiem badawczym „Profesor Siedlecki”. Polska prowadziła też wtedy już niezwykle ambitny program badawczy nad pozyskiwaniem białek spożywczych z nieprzebranego ich rezerwuaru czyli oceanu. Między innymi wyekstrahowano wtedy wysoko przyswajalne dla ustroju, w znacznej ilości dysymilatów anabolizujących, białko z planktonu – kryla antarktycznego. Ten niesamowity program został jednak później przerwany w związku z narastaniem w Polsce kryzysu i stanu wojennego.

Colway to kosmetyki oparte o naturalne rozwiązanie

Na przełomie 1985 i 1986 chemicy Pracowni Badań Spółdzielczości Rybackich w Gdyni: M.Skrodzki, A.Michnikiewicz i H.Kujawa dokonali niezwykłego wynalazku. Wyizolowali bezpośrednio ze skóry rybiej nie związane molekuły trzciorzędowego kolagenu, które w trakcie przeprowadzanego z pomocą kwasów organicznych wiązały cząsteczki wody czyli hydratowały, co pozwoliło niskorzędowemu białku zachować po raz pierwszy w dziejach stabilną informację potrójnej helisy poza żywym organizmem w dowolnej praktycznie masie proteinowej. Patent tego odkrycia ostał jednak zrealizowany dopiero w 1989 roku. Pomimo światowego znaczenia tego wynalazku w tym okresie nikt, żaden poważny inwestor się tym nie interesował.

Na szczęście to wielkie odkrycie nie zostało zapomniane. W 2003 roku dostrzegł szansę na rozwój tego już zapomnianego odkrycia Maurycy Turek. Dalej poszło już z górki. W kwietniu 2004 roku, zarejestrowano COLWAY – Spółkę Jawną – Jedynego i Wyłącznego (jeszcze wówczas warunkowo) przedstawiciela. Powstał unikalny swą atrakcyjnością, na skalę światowego marketingu, system finansowy. Wydrukowano materiały informacyjne i ulotki reklamowe. System ruszył. Czwartego maja 2004 roku w pierwszy roboczy dzień dla Polski budzącej się w Unii Europejskiej, w małym pubie na ulicy Sękocińskiej w Warszawie odbyło się pierwsze spotkanie, informujące o rodzącym się nowym biznesie, na które przyszło tylko dwadzieścia kilka osób lecz już w niewiele ponad dwa miesiące później, w tejże Warszawie brakowało w czterystuosobowej sali Domu Chłopa krzeseł dla uczestników sieci! Niespełna cztery miesiące później trzy setki najlepszych dystrybutorów i menedżerów zajechało na pierwszy meeting firmy do Ciechocinka, świętować niebywały sukces! Sieć liczyła już wtedy tysiące uczestników i posiadała silne grupy w większych miastach Polski. Mimo trudnego temperaturowo okresu dla dystrybucji Kolagenu Naturalnego i mimo sezonu urlopowego – rozwój sieci postępował w tempie arytmetycznym. Tak powstał Colway – pierwszy w historii network marketingu biznes, którego Pierwszy Plan Finansowy nie był aneksem informacyjnym, lecz podpisanym zobowiązaniem organizatorów, niemożliwym do zmieniania na niekorzyść uczestników.

Koncepcja dystrybucji bezpośredniej w wielopoziomowym marketingu sieciowym, który często wzbudza kontrowersje, w przypadku Kolagenu Naturalnego, okazał się strzałem w dziesiątkę. Produkt ten na półkach placówek handlowych uległby latem denaturacji wskutek niedostatecznej ochrony termicznej, a bez wielomilionowej w kosztach kampanii reklamowych i tak raczej poniósłby fiasko, takie właśnie jak konkurenci, którzy postawili na sprzedaż w aptekach, drogeriach czy u kosmetyczki. Natomiast oparcie o sprzedaż bezpośrednią, gdzie konsumenci nawzajem się zarażają produktem przez z osobiste z nim obcowanie, nie mogło nie spowodować lawiny. Bez kampanii reklamowej, kredytów kupieckich dla kogokolwiek posiłkują się wyłącznie najlepsza z form reklama czyli poleceniem osiągnięto sukces.

Fenomen ten można wytłumaczyć dwiema głównymi przyczynami. Po pierwsze do organizacji MLM trafił produkt trafił produkt niezwykły bo innowacyjny na skalę światową, relatywnie tani i sensacyjnie skuteczny. Trafił do marketingu wielopoziomowego drogą dość nietypową, wynikłą z jego specyfiki i pewnych wad, które w sieci zamieniły się na zalety.
Drugą przyczyną jest system marketingowy dystrybucji Kolagenu Naturalnego. Nowoczesny ultraliberalny i przyjazny uczestnikom. Colway, udostępnił w swym której Pierwszym Planie Finansowym szansę dla każdego Sprzedawcy, bo ich marże handlowe sięgają 42 %! Znakomicie się mają budowniczy struktur, bo już z kilkudziesięcioosobowych zespołów Menedżerów w tym Pierwszym Planie rekordowo szybko pozyskują prowizje w wysokości porównywalnej do tych, na jakie w wielu MLM-ach budować trzeba struktury wielotysięczne. Ultraliberalny system, skonstruowany tak, aby cała marża handlowa znalazła się w Sieci, aby wreszcie zarobili na wspaniałym, polskim produkcie handlowcy i organizatorzy sprzedaży.

Colway
POPULARNOŚĆ | NAZWA | CENA