Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 199 PLN | |
Dowolny przewoźnik | DARMOWA WYSYŁKA |
ZAMÓWIENIA OD 100 DO 199 PLN | |
ODBIÓR W PUNKCIE | |
Orlen Paczka | 7.90 PLN |
Poczta Polska | 8.90 PLN |
Paczkomat Inpost | 10.90 PLN |
DORĘCZENIA POD ADRES | |
Poczta Polska | 10.90 PLN |
Kurier Inpost | 11.90 PLN |
Kurier DPD | 11.90 PLN |
ZAMÓWIENIA DO 99 PLN | |
ODBIÓR W PUNKCIE | |
Orlen Paczka | 9.90 PLN |
Poczta Polska | 10.90 PLN |
Paczkomat Inpost | 12.90 PLN |
DORĘCZENIA POD ADRES | |
Poczta Polska | 12.90 PLN |
Kurier Inpost | 13.90 PLN |
Kurier DPD | 13.90 PLN |
POBRANIE | |
DORĘCZENIA POD ADRES | |
Poczta Polska | 14.90 PLN |
Kurier Inpost | 15.90 PLN |
Kurier DPD | 15.90 PLN |
Kurier Poczta Polska – usługa Pocztex – gwarantowane doręczenie w 1-2 dni robocze (zdecydowana większość paczek do odbioru kolejnego dnia)
Orlen Paczka – odbiór w kiosku ruchu, punkcie prasowym lub automacie paczkowym- doręczenie w 1-2 dni roboczych. W większych miastach paczki doręczane są kolejnego dnia. Dla pozostałych miejscowości w 99% przypadków doręczenie nie trwa dłużej niż 2 dni.
Paczkomaty Inpost – odbiór w paczkomacie lub punkcie odbiorczym Inpost – doręczenie w kolejnym dniu. Uwaga! Część produktów, takich jak oleje, wody (od ok 0,5L) i pozostałe płyny powyżej 1L nie wysyłamy do paczkomatów ze względu na potencjalną możliwość uszkodzenia paczkomatu w wypadku rozlania. Maksymalna waga paczki wysyłana przez nas do paczkomatu to 10kg.
Kurier InPost – doręczenie w 1-2 dni robocze
Kurier DPD – doręczenie w 1-2 dni robocze (najczęściej następnego dnia, w mniejszych miejscowościach do 2-óch dni)
Przesyłkę można śledzić na stronie internetowej https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke W momencie wydania paczki kurierowi do doręczenia, pojawi się możliwość pobrania telefonu kontaktowego do kuriera DPD doręczającego przesyłkę. Opcja ta dostępna będzie nad historią przesyłki. Aby pobrać numer do kuriera należy wprowadzić numer przesyłki w okno „Zlokalizuj przesyłkę wpisując numer” następnie kliknąć w checkbox obok opcji „Sprawdź telefon do kuriera lub uruchom czat z konsultantem infolinii” oraz uzupełnić jedno z wymienionych na stronie pól np. kod pocztowy Odbiorcy. Zachęcamy do korzystania z tej opcji.
Paczki są pakowane i wysyłane od poniedziałku do piątku. Powyżej podajemy szacunkowe terminy transportu. Z przyczyn od nas niezależnych (okres świąteczny, warunki pogodowe, zdarzenia losowe firm kurierskich) mogą występować rozbieżności.
Każde zamówienie pakujemy z najwyższą starannością. Zabezpieczamy produkty, stosujemy różne materiały ochronne i wysokiej jakości kartony.
Wymaga to jednak dużego nakładu czasu naszych pracowników a to przekłada się na zwiększone koszty. Z naszej analizy wynika, że znacznie taniej jest zapakować jedną przesyłkę o wartości 100 PLN niż dwie o wartości 50 PLN każda.
Chcemy być fair w stosunku do wszystkich naszych klientów, dlatego promujemy większe zamówienia.
Zachęcamy do robienia przemyślanych i większych zakupów. Dzięki temu wspólnie zaoszczędzimy pieniądze.
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
- za pobraniem: należność przekazywana jest kurierowi w momencie odbierania paczki
- płatność on-line: należność przekazywana jest za pomocą serwisu dotpay.pl (serwis umożliwia również płatności kartą VISA i MasterCard)
- zwykłym przelewem na konto bankowe: numer konta zostanie podany po złożeniu zamówienia
Mieścimy się w Płocku, przy ul. Kostrogaj 19.
Paczki powyżej 10kg wymagają dodatkowego zabezpieczenia oraz specjalnego traktowania, dlatego wysyłamy je tylko firmą kurierską z dostawą pod adres.
Dla paczek powyżej 10kg nie działają zniżki kosztów transportu oraz nie działa “darmowa dostawa”.
Paczki powyżej 12kg są wysyłane z dopłatą 6PLN.
Przesyłki dostarczane są od pon. do pt. w godzinach 8-18.
O zmianie statusu realizacji zamówienia informuje na bieżąco za pomocą poczty e-mail oraz SMS-ów
Podczas odbioru kurier ma obowiązek poczekać na weryfikację stanu przesyłki przez klienta.
Proszę więc zwracać szczególną uwagę czy przesyłka nie nosi śladów próby otwarcia.
W przypadku uszkodzenia paczki należy odmówić jej odbioru, a następnie spisać z kurierem protokół szkody na podstawie, którego będzie można rozpatrzyć reklamację. O zaistniałym fakcie proszę bezzwłocznie poinformować nasz sklep.
Kioski RUCH przechowują paczki 5 dni. Po tym okresie paczka wraca do naszego magazynu.
Poczta Polska czeka na odbiór paczki w Urzędzie Pocztowym przez 7 dni od chwili poinformowania o możliwości odbioru paczki.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje od nas e-mail potwierdzający zakup.