Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
Zasady zwrotów i reklamacji opisane są szczegółowo w regulaminie w paragrafach 6 i 7
Podczas odbioru kurier ma obowiązek poczekać na weryfikację stanu przesyłki przez klienta.Proszę więc zwracać szczególną uwagę czy przesyłka nie nosi śladów, próby otwarcia. W przypadku uszkodzenia paczki zalecamy odmówić jej odbioru z powodu uszkodzenia. Jeśli decydujecie się Państwo na odbiór uszkodzonej paczki proszę spisać z kurierem protokół szkody. Zdjęcia przesyłki z zewnątrz, zdjęcie uszkodzenia, protokół z uwzględnieniem zniszczeń proszę przesłać na nasz adres mailowy i o zaistniałym fakcie poinformować nasz sklep.
Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie odebrania przez Państwa paczki. Wszelkie wady produktów, które wynikną w okresie trwania gwarancji są podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem oraz uszkodzeniami mechanicznymi.
Procedura reklamacyjna polega na przesłaniu do nas reklamowanego produktu, kopii faktury lub paragonu oraz wypełnionego formularza reklamacyjnego. Link do formularza znajdziecie Państwo poniżej. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.
Reklamowane produkty należy starannie zabezpieczyć uniemożliwiając dodatkowe uszkodzenia. Paczkę najlepiej wysłać Pocztą Polską wybierając najtańszą rejestrowaną formę przesyłki. Jeśli wygodniejszą dla Państwa opcją jest wysyłka kurierska i z niej korzystacie, to proszę mieć na uwadze, że zgodnie z przepisami sklep zwraca koszt najtańszej paczki rejestrowanej, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej, na podstawie przesłanego kwitu potwierdzającego płatność za przesyłkę.
Paczkę należy wysłać na nasz adres:
ToKoMo S.C.
ul Kostrogaj 19
09-400 Płock
Reklamowany produkt zostanie poddany ekspertyzie. W przypadku uznania reklamacji dokonamy wymiany lub zwrócimy pieniądze przelewem bankowym na konto.
Proszę nie wysyłać reklamacji w formie paczek pobraniowych, ponieważ pracownicy naszego magazynu nie są uprawnieni do podjęcia przesyłek pobraniowych. Paczki pobraniowe nie są przez nas podejmowane. Koszty są rozliczane w procesie reklamacyjnym.
Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotu produktów kosmetycznych i akcesoriów kosmetycznych, których opakowania zostały rozpieczętowane, otwarte, zerwane plomby i zabezpieczenia przez klienta (np. tusze, kremy, szminki, szampony, odżywki, nożyczki, pędzle, szczotki itp.).
Paczkę z produktem w stanie nienaruszonym, dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu należy zabezpieczyć i wysłać na nasz adres:
ToKoMo S.C.
ul Kostrogaj 19
09-400 Płock
W przypadku zwrotu produktu czyli odstąpienia od umowy koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.
Uprzejmie proszę nie wysyłać zwrotów w formie paczek pobraniowych, ponieważ pracownicy naszego magazynu nie są uprawnieni do podjęcia przesyłek pobraniowych. Paczki pobraniowe nie są przez nas podejmowane. Koszty są rozliczane w procesie przyjęcia zwrotu produktu.
W przypadku wątpliwości związanych z procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt w postaci emaila wysłanego na nasz ogólny adres (podany w stopce tej strony)
Email może zawierać zdjęcia, jednak załączniki nie powinny przekraczać 20MB
Konsultanci telefoniczni oraz pracownicy obsługujący wiadomości wysłane na messenger nie są uprawnieni do obsługi reklamacji i zwrotów.*