Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
ON LINE to marka kosmetyczna o ponad 40-letniej tradycji, która od samego początku skupia się na pielęgnacji i higienie skóry. Jest ona pionierem i prekursorem kategorii mydeł w Polsce, zmieniając sposób postrzegania mydła dzięki swojej innowacyjnej płynnej formule. Produkty marki ON LINE zostały stworzone z myślą o współczesnej rodzinie, która (...)
Mydło w Płynie Magnolia
Aqua, Sodium, LaurethSulfate, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Cocamidopropulamine, Oxide, Cocamidopropyl Betaine, Styrene/Acryletes Cocolymer, PEG-7 Gryceryl Cocoate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Frutose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactik Acid, Parfum, Sodium Hydroxide, Magnesium Nitrate, Magnesium Chloride, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Sodium Benzoate, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool, CI 14720.
paradoxa
2013-08-08Fajne mydło. Delikatne . Dobrze się pieni. Oczyszcza i nie wysusza dłoni. I lubię ten zapch
Klaudik
2013-08-04Rewelacyjne! Mydło posiada przepiękny delikatny zapach który długo utrzymuje się na skórze. Jest bardzo wydajne - mi bez problemu wystarcza na kilka miesięcy. Bardzo łatwo się go nakłada dzięki dozownikowi. Ma bardzo fajny skład. Zawiera delikatne składniki które pielęgnują dłonie. Ma bardzo fajną konsystencję - świetnie się pieni, rozprowadza i spłukuje. Po jego zastosowaniu moje dłonie są oczyszczone, odświeżone i odżywione. Możemy je kupić w większości sklepów kosmetycznych. Regularne stosowane daje bardzo dobre efekty. Produkt idealne trafił w mój gust. Z przyjemnością zużyłam całe opakowane od początku do końca. Na pewno zakupię go ponownie. Polecam
izoldhinia
2013-03-04Mydełko o bardzo miłym i przyjemnym zapachu. Nie wysusza skóry, nie pozostawia uczucia napiętej skóry. Delikatne o fajnej konsystencji - nie za gęste i nie za rzadkie. Odpowiedni stosunek ceny do jakości.
Ocena: 4.67 / 5.0 na podstawie 3 opinii