Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
Coach, amerykańska marka, producent akcesoriów skórzanych, została założona w roku 1941 w sercu Manhattanu. Mała, rodzinna firma w ciągu kilkunastu lat stała się marką globalną, zakorzenioną w Nowym Jorku, lecz znaną na całym świecie z wysokiej jakości, doskonałego rzemiosła kaletniczego i oryginalnego wzornictwa. U podstaw powstania marki leżała fascynacja jej założyciela (...)
Coach Eau de Parfum jest wynikiem inspiracji podstawowymi, rdzennymi wartościami i symbolami marki. Stanowi olfaktoryczną interpretację nowoczesnego luksusu zakorzenionego w modnej, miejskiej atmosferze Nowego Jorku. Podobnie jak skórzane akcesoria marki, zapach ten jest ostateczny, ponadczasowy, niepowtarzalny.
Zapach pełen kontrastów. Coach Eau de Parfum w nucie głowy urzeka jasnym, musującym akordem malin, różanym sercem, a następnie otula zamszowym piżmem w nucie bazy. To esencja kobiety marki Coach.
Kobiecy, zmysłowy, ciężki flakon o owalnym kształcie, tak charakterystycznym dla marki Coach. Złoty kork przypomina zamek obrotowy, stosowany w najsłynniejszych jej torebkach. Rozpoznawalna na całym świecie skórzana zawieszka w kolorze czarnym z metalowymi elementami decyduje o elegancji i wysokiej jakości wykończenia, koń zaprzężony do trójkołowej bryczki nieodłączny symbol rzemieślniczej doskonałości marki Coach, jest wygrawerowany na szklanym flakonie.