Annayake, czołowa japońska marka modowa, kosmetyczna i perfumeryjna, prezentuje zachodniemu światu wyrafinowane japońskie podejście do życia. Marka zdobyła popularność na całym świecie, również wśród najbardziej wymagających klientów, dla których liczy się kunszt, finezja i oryginalność.
Marka Annayake została założona w 1988 r., ale jej korzenie sięgają znacznie dalej w przeszłość. Podejście marki do tworzenia wszystkich produktów jest naznaczone szacunkiem do tysiącletniej tradycji japońskiej precyzji. Jednocześnie Annayake nieustanne bierze pod uwagę zmiany stylu życia i oczekiwań swoich klientów, dlatego jej kosmetyki, perfumy i inne produkty stanowią doskonałe połączenie tego, co najlepsze w dawnej kulturze i w najnowszych trendach oraz praktykach.
Pierwsze perfumy Annayake pojawiły się na rynku w 2000 r., a obecnie portfolio marki obejmuje już prawie dwadzieścia wyjątkowych i doskonale zrównoważonych zapachów dla mężczyzn i kobiet. W tworzeniu kompozycji zapachowych odznaczających się atrakcyjną fuzją Wschodu i Zachodu uczestniczyli renomowani perfumiarze, tacy jak Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud czy Martine Pallix.
Annayake oznacza całkiem nowy wymiar zapachu, oparty na najlepszych doświadczeniach z działalności w świecie kosmetyków i dopełniający koncept „kompletnego piękna“.
Annayake to nie imię i nazwisko projektantki czy artystki połączone w miłosnym uścisku, a pochodna słowa Hannayake, które w języku łacińskim oznacza coś przyjemnego oraz czarującego. Patrząc na odczucia kobiet, które je stosują, wydaje się to pewne!
Poprawianie urody i walka z upływającym czasem zdaje się przyświecać każdej marce kosmetycznej – w końcu kobiety i mężczyźni chcą wyglądać młodziej i ciągle atrakcyjnie. Odmienną filozofię proponuje Annayake. Marka uzmysławia kobietom, że upływający czas to pewna wartość i widzialna oznaka naszego życia. Skąd to odmienne rozumienie czasu? Odpowiedzią mogą być japońskie korzenie marki. Filozofia wschodu zakłada, że czas nie jest wrogiem, a sprzymierzeńcem. Co zatem jest rozwiązaniem dla Annayake? Marka proponuje stosowanie kosmetyków, które odpowiadają na potrzeby skóry. W końcu od tej idei swój początek wzięła marka.
W 1922 roku Japończyk – Shinobu Suzuki stworzył formułę kremu do rąk dla jego żony. Specyfik był dopracowany i odpowiadał jej skórze. Wieść o samodzielnie wykonanym kremie przez chemika szybko się rozniosła, a pierwszymi testerami kosmetyku byli sąsiedzi, rodzina i przyjaciele Japończyka. Tak narodziła się marka, która funkcjonuje niemal 100 lat. Choć formuły kosmetyczne są opracowywane przez nowoczesne laboratoria w Japonii, marka uczyniła Paryż swoją stolicą. Annayake umiejętnie łączy azjatyckie rytuały z technologią Zachodu, oferując swoim klientom wysokiej jakości kosmetyki o naturalnych zapachach. Aby podkreślić wyjątkowość tworzonych kremów, maseczek czy peelingów do twarzy japońskie produkty zostały opakowane w eleganckie słoiczki i tuby, który charakteryzuje swoisty minimalizm.
Kosmetyki japońskiej marki są podzielone na kilka serii, w zależności od rodzaju i potrzeb skóry. Kosmetyki z serii Basic oczyszczają skórę, ale także przygotowują ją do innych zabiegów – znajdziesz tutaj płyn lub gąbkę do demakijażu. Marka zatroszczyła się także o skórę, która wymaga maksymalnego nawilżenia. Posiadaczki problematycznej cery także znajdą coś dla siebie – Annayake proponuje serum oraz maseczki do cery mieszanej. Annayake to także perfumy, których ozdobę stanowią japońskie znaki. Pierwszą kompozycją była Annayake Pour Elle o delikatnym, zielonym, orzeźwiającym zapachu, która pojawiła się w 2000 roku. Marka stworzyła także wody perfumowane dla mężczyzn – Love for Him oraz Miyabi Man, które posiadają swoje damskie odpowiedniki.