Foxy

isek Foxy pojawił się na włoskim rynku w 1982 roku jako marka papieru toaletowego, ręczników kuchennych, chusteczek higienicznych i serwetek. Autorem projektu logo był jeden z najbardziej znanych włoskich rysowników: Bruno Bozetto.

Jakość użytych materiałów, dbałość o szczegóły i ciągłe zaangażowanie, aby być „zawsze blisko Ciebie” przedstawione w naszych kampaniach reklamowych sprawiły, że Foxy jest jedną z najbardziej lubianych przez konsumentów marek.

Przez lata Foxy zmienia się i doskonali, ciągle eksperymentuje i wprowadza innowacyjne rozwiązania. Przykładem może być Foxy Cartapaglia – ręcznik kuchenny, do którego produkcji używana jest celuloza pochodząca ze słomy, papier toaletowy Foxy Jedwab o neutralnym dla skóry Ph i inne produkty. Foxy była również jedną z pierwszych marek , która zaczęła używać internetu do prowadzenia otwartego dialogu ze swoimi konsumentami.

W 2004 roku marka Foxy została wprowadzona na polski rynek i podobnie jak we Wloszech szybko zyskuje uznanie konsumentów.

Od 2000 roku we Włoszech i od 2009 w Polsce marka jest partnerem UNICEF i uczestniczy w misji niesienia pomocy dzieciom w krajach rozwijających się.
Mały lisek Foxy jest symbolem inteligentnych, sprytnych rozwiązań oraz miękkości – cech , które zawsze charakteryzowały całą linię produktową.

Debiutował w latach osiemdziesiątych jako główny bohater spotów reklamowych, które są pamiętane we Włoszech do dzisiaj. Trzydzieści lat później mały lisek jest ciagle naszym symbolem mrugając porozumiewawczo do konsumentów w końcowych scenach reklam.

Foxy
POPULARNOŚĆ | NAZWA | CENA