Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
isek Foxy pojawił się na włoskim rynku w 1982 roku jako marka papieru toaletowego, ręczników kuchennych, chusteczek higienicznych i serwetek. Autorem projektu logo był jeden z najbardziej znanych włoskich rysowników: Bruno Bozetto.
Jakość użytych materiałów, dbałość o szczegóły i ciągłe zaangażowanie, aby być „zawsze blisko Ciebie” przedstawione w naszych kampaniach reklamowych sprawiły, że Foxy jest jedną z najbardziej lubianych przez konsumentów marek.
Przez lata Foxy zmienia się i doskonali, ciągle eksperymentuje i wprowadza innowacyjne rozwiązania. Przykładem może być Foxy Cartapaglia – ręcznik kuchenny, do którego produkcji używana jest celuloza pochodząca ze słomy, papier toaletowy Foxy Jedwab o neutralnym dla skóry Ph i inne produkty. Foxy była również jedną z pierwszych marek , która zaczęła używać internetu do prowadzenia otwartego dialogu ze swoimi konsumentami.
W 2004 roku marka Foxy została wprowadzona na polski rynek i podobnie jak we Wloszech szybko zyskuje uznanie konsumentów.
Od 2000 roku we Włoszech i od 2009 w Polsce marka jest partnerem UNICEF i uczestniczy w misji niesienia pomocy dzieciom w krajach rozwijających się.
Mały lisek Foxy jest symbolem inteligentnych, sprytnych rozwiązań oraz miękkości – cech , które zawsze charakteryzowały całą linię produktową.
Debiutował w latach osiemdziesiątych jako główny bohater spotów reklamowych, które są pamiętane we Włoszech do dzisiaj. Trzydzieści lat później mały lisek jest ciagle naszym symbolem mrugając porozumiewawczo do konsumentów w końcowych scenach reklam.