Old Spice
Dawno, dawno temu, za górami, za lasami, zza oceanu, do Polski przybył Old Spice i… od razu podbił serca. Wszyscy szaleli: Kobiety chciały choć przez chwilę przebywać w towarzystwie mężczyzny pachnącego wodą Old Spice. Mężczyźni czuli w tym zapachu powiew świeżości i amerykańskiego, nowoczesnego stylu.
Dzisiaj Old Spice kojarzy nam się z minionym pokoleniem, ale i ze specyficznymi reklamami, nietypowym żartem. To skrajne skojarzenia, bo właśnie taki jest Old Spice. Z jednej strony swoją klasyczną butelką i logo z żaglowcem nawiązuje do tradycji, dawnej męskości, podróży itp. Z drugiej natomiast producenci Old Spice kształtują tę markę jako coś zupełnie nowoczesnego, nadającego się dla młodych ludzi.
Kolejne serie, nowe nuty zapachowe to dążenie marki do tego, by nadal być atrakcyjną wśród męskich kosmetyków.
Old Spice zmienia się nie tylko w gamie zapachu, zmienia również opakowania. Na etykietach: statki, jednomasztowe jachty, z czasem tylko mały znaczek żaglowca. Jednak sama butelka ulega tylko kosmetycznym zmianom i nadal jest otwierana w charakterystyczny dla Old Spice sposób.