Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
Marka Versace, znana głównie z dziedziny mody, rozszerzyła swoje działania na rynek kosmetyczny, oferując szeroki zakres produktów kosmetycznych. Oto kilka informacji na temat marki kosmetycznej Versace: Historia: Versace to włoska firma modowa założona przez Gianniego Versace w 1978 roku. Choć marka zyskała światową sławę dzięki luksusowym ubraniom, to w późniejszych latach (...)
Miłość, namiętność, piękno i pożądanie – ten zapach to wyjątkowa emanacja męskiej zmysłowości na skórze. To hymn miłości Erosa, triumfującego i ostentacyjnego uwodziciela. Perfekcja męskiego ciała i odniesienia do greckiej mitologii charakterystyczne cechy marki Versace od początków jej istnienia. Dominującym kolorem jest turkus – nawiązujący do koloru Morza Śródziemnego i stylu życia mieszkańców tego regionu. Wibrująca intensywność dzięki kombinacji liści mięty, skórki cytryny i zielonego jabłka. Uzależniająca zmysłowość z otulających nut ziaren tonka, kwiatu geranium i wanilii. Pikantna męskość dzięki cedrowi z Gór Atlas, wetiwerowi i dębowemu mchowi.
*Woda toaletowa sprzedawana w opakowaniu testera.*
Niezbędna w perfumeriach stacjonarnych w celu prezentacji zapachu klientom. Chętnie kupowana i stosowana przez użytkowników do standardowego zastosowania.
Tester różni się jedynie opakowaniem. Opakowania zewnętrzne kartoniki testerów nie są ozdobne.
Tester różni się od klasycznego produktu tym, że zapakowany jest w biały lub bezowy kartonik lub pozbawiony jest opakowania tekturowego i w większości przypadków nie ma korka na atomizerze.
Jeśli kupujesz perfumy dla siebie i nie potrzebujesz pudełka, tester jest dobrym, ekonomicznym wyborem. Jednak wg. nas zapach kupowany na prezent powinien być wersją klasyczną dlatego zachęcamy do zapoznania się również z ofertą klasycznych zapachów.