Jako spadkobierca długiej linii twórców koniaku, którzy byli pionierami luksusu, Kilian postanowił zająć się pochodnią rodzinnej tradycji. Stworzenie nowej luksusowej marki było zdecydowanie wyzwaniem godnym jego poprzedników.
Do jego ulubionych miejsc w dzieciństwie należały piwnice rodzinne w Cognac. Przed ukończeniem CELSA napisał pracę na temat semantyki zapachów, poszukując “języka” wspólnego dla bogów i śmiertelników. Pamiętając o udziale «aniołów» jako części jego dziedzictwa, wprowadzono go w świat perfumerii. Udział «aniołów» jest tym, co Dom Hennessy nazywa odsetkiem, który – w niewytłumaczalny sposób – wyparowuje z piwnic koniaku, niczym ofiara bogom.
Wiele zapachów Kiliana dziś nosi tę pamięć dzieciństwa, ponieważ przypominają one cukier w alkoholu i drewno w beczkach koniakowych.
Po ukończeniu studiów zaczął trenować z najlepszymi nosy w perfumerii i pracował dla najbardziej prestiżowych domów perfumeryjnych, takich jak Christian Dior, Paco Rabanne, Alexander McQueen i Giorgio Armani.
W 2007 roku Kilian wprowadził własną markę z ambicją odzwierciedlenia nie tylko swojej osobowości, ale także osiągnięcia idealnego sojuszu pomiędzy elegancją i bezkompromisowym luksusem. Jego filozofia “eko-luxe”, w której każda butelka może być uzupełniana i przechowywana przez całe życie, sprawiła, że marka znalazła się na szczycie rynku zapachów i znalazła się w niszy własnej.
W 2017 roku i dziesięć lat od jego powstania, świat Kilian zawiera ponad 35 zapachów, obejmujących różne kolekcje zapachów, w tym: “L’Oeuvre Noire”, “Arabian Nights”, “Asian Tales”, "In the Garden of Good & Evil “i” Addictive State of Mind ".
Kilian kontynuuje tworzenie nieoczekiwanych produktów, które uosabiają najwyższe wyrafinowanie i ponadczasowy luksus dzięki kolekcji poręcznej biżuterii i ozdobnych przedmiotów do domu.
W miarę jak marka Kilian ewoluuje i dojrzewa, jedynym aspektem, który pozostaje konsekwentny, jest to, że każdy wytworzony produkt reprezentuje najwyższe wyrafinowanie i ponadczasowy luksus.