Ferrari
Enzo Ferrari początkowo nie interesował się produkcją samochodów drogowych, kiedy założył Scuderia Ferrari w 1929 roku z siedzibą w Modenie. Firma kupowała, przygotowywała i wystawiała do sprzedaży samochody wyścigowe Alfa Romeo dla zamożnych dżentelmenów, działając jako wydział wyścigowy Alfa Romeo. W 1933 roku Alfa Romeo wycofała swój zespół wyścigowy i Scuderia Ferrari przejął ten zespół. W 1938 roku Alfa Romeo ponownie rozpoczęła swoją działalność wyścigową, tworząc Alfa Corse w Mediolanie i zatrudniła Enzo Ferrari na kierownika nowego wydziału wyścigów, dlatego Scuderia Ferrari została rozwiązana. Kiedy w 1947 roku rozpoczęła się produkcja pojazdów, firma zmieniła nazwę na Ferrari S.p.A.
Założycielem tej włoskiej firmy jest Enzo Ferrari, który w 1940 roku stworzył pierwszy samochód. Logo firmy był ogier na żółtym tle, ale zdecydowana większość modeli firmy jest wykonana w kolorze czerwonym. Przedsiębiorca i projektant Enzo był w stanie stworzyć niesamowite maszyny, którzy uczestniczą i wygrywają wyścigi Formuły 1, a także regularnie wygrywają mistrzostwa w projektowaniu i wyścigach. Dziś znamy firmę z największych nazwisk i sponsorów toru wyścigowego Formuły 1 oraz jako markę stylu życia oferującą samochody luksusowe. Koń w kolorze czarnym i żółte tło, czyli logo firmy zna praktycznie cały świat. Kamieniem milowym w historii firmy były zwycięstwa Grand Prix w wyścigach motorowych, udane wprowadzenie samochodów drogowych i tak zwane super samochody.
Słynna na całym świecie marka produkuje dziś nie tylko super samochody i niesamowite samochody wyścigowe o kosmicznym designie, mocy i prędkości. Jest to marzenie wielu mężczyzn, a nawet kobiet, jednak marka produkuje nie tylko drogie samochody, ale także perfumy. Kolekcja firmy zawiera już około 10 wyjątkowych i stylowych męskich zapachów stworzonych dla odważnych mężczyzn. W asortymencie perfum z logo marki każdy mężczyzna będzie mógł znaleźć zapach odpowiadający jego upodobaniom. Celem marki jest tworzenie wysokiej jakości i niepowtarzalnych kompozycji.
Pierwsze perfumy marki Black wprowadziło na rynek w roku 1999 roku. Był to krok zupełnie innym kierunku. Kompozycja orientalna ze słodkimi nutami odniosła komercyjny sukces, gdy tylko znalazła się na półkach sklepów. Samochody marki są mało dostępne, wręcz nieosiągalne dla przeciętnego człowieka ze względów finansowych. Zapach daje właścicielowi poczucie używania towaru pochodzącego ze światowej „górnej półki" i ekskluzywnej marki.