Ferrari

Enzo Ferrari początkowo nie interesował się produkcją samochodów drogowych, kiedy założył Scuderia Ferrari w 1929 roku z siedzibą w Modenie. Firma kupowała, przygotowywała i wystawiała do sprzedaży samochody wyścigowe Alfa Romeo dla zamożnych dżentelmenów, działając jako wydział wyścigowy Alfa Romeo. W 1933 roku Alfa Romeo wycofała swój zespół wyścigowy i Scuderia Ferrari przejął ten zespół. W 1938 roku Alfa Romeo ponownie rozpoczęła swoją działalność wyścigową, tworząc Alfa Corse w Mediolanie i zatrudniła Enzo Ferrari na kierownika nowego wydziału wyścigów, dlatego Scuderia Ferrari została rozwiązana. Kiedy w 1947 roku rozpoczęła się produkcja pojazdów, firma zmieniła nazwę na Ferrari S.p.A.

Założycielem tej włoskiej firmy jest Enzo Ferrari, który w 1940 roku stworzył pierwszy samochód. Logo firmy był ogier na żółtym tle, ale zdecydowana większość modeli firmy jest wykonana w kolorze czerwonym. Przedsiębiorca i projektant Enzo był w stanie stworzyć niesamowite maszyny, którzy uczestniczą i wygrywają wyścigi Formuły 1, a także regularnie wygrywają mistrzostwa w projektowaniu i wyścigach. Dziś znamy firmę z największych nazwisk i sponsorów toru wyścigowego Formuły 1 oraz jako markę stylu życia oferującą samochody luksusowe. Koń w kolorze czarnym i żółte tło, czyli logo firmy zna praktycznie cały świat. Kamieniem milowym w historii firmy były zwycięstwa Grand Prix w wyścigach motorowych, udane wprowadzenie samochodów drogowych i tak zwane super samochody.

Słynna na całym świecie marka produkuje dziś nie tylko super samochody i niesamowite samochody wyścigowe o kosmicznym designie, mocy i prędkości. Jest to marzenie wielu mężczyzn, a nawet kobiet, jednak marka produkuje nie tylko drogie samochody, ale także perfumy. Kolekcja firmy zawiera już około 10 wyjątkowych i stylowych męskich zapachów stworzonych dla odważnych mężczyzn. W asortymencie perfum z logo marki każdy mężczyzna będzie mógł znaleźć zapach odpowiadający jego upodobaniom. Celem marki jest tworzenie wysokiej jakości i niepowtarzalnych kompozycji.

Pierwsze perfumy marki Black wprowadziło na rynek w roku 1999 roku. Był to krok zupełnie innym kierunku. Kompozycja orientalna ze słodkimi nutami odniosła komercyjny sukces, gdy tylko znalazła się na półkach sklepów. Samochody marki są mało dostępne, wręcz nieosiągalne dla przeciętnego człowieka ze względów finansowych. Zapach daje właścicielowi poczucie używania towaru pochodzącego ze światowej „górnej półki" i ekskluzywnej marki.

Ferrari
POPULARNOŚĆ | NAZWA | CENA

Ferrari Noble Fig Woda toaletowa miniatura 10 ml

Noble Fig to woda toaletowa od marki Ferrari. Aromatyczno - zielona kompozycja zapachowa wydana w 2015 roku. Zapach dedykowany pewnym siebie kobietom i mężczyznom...Nuty zapachowe:Nuta głowy: liść figi, mandarynka, różowy pieprzNuta serca: szałwia muszkatołowa, irysNuta bazy: piżmo, paczula

28.76 PLN
PODGLĄD

Ferrari Scuderia Red Woda toaletowa 125 ml

Ferrari Scuderia Red to męska woda toaletowa od marki Ferrari. Zapach dedykowany jest żywiołowym, mocno dynamicznym mężczyznom, którzy cechują się silną osobowością.. i co najważniejsze... kochają sportowe emocje! Nuty zapachowe:Nuta głowy: pomarańcza, bergamota, mięta, werbena, petitgrain, galbanumNuta serca: jaśmin, geranium, irys, gałka muszkatołowaNuta bazy: drewno cedrowe, drewno sandałowe, m (więcej...)

144.85 PLN
PODGLĄD

Ferrari Scuderia Black woda toaletowa 125 ml

Scuderia Ferrari Black marki Ferrari to aromatyczno-fougere perfumy dla mężczyzn. Scuderia Ferrari Black został wydany w 2013 roku. Nuty zapachowe: Linia głowy: limonka, bergamotka, jabłko, śliwka Linia serca: kardamon, cynamon, jaśmin, róża Linia podstawy: drzewo cedrowe,wanilia, piżmo

119.83 PLN
PODGLĄD