The Ordinary

40-letni Brandon Truaxe był odpowiedzialny za stworzenie firmy znanej z kultowej linii do pielęgnacji skóry – The Ordinary. Kanadyjczyk został doceniony za swoje innowacje w branży kosmetycznej i pielęgnacji skóry. Założył Deciem w Toronto w Kanadzie w 2013 roku i od tego czasu rozszerzył działalność firmy na cały świat.

The Ordinary jest uważana za jedną z najlepszych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, które pojawiły się na rynku w ciągu ostatnich kilku lat i zyskała kultową renomę, liczne nagrody w dziedzinie urody oraz zainteresowanie największych firm w branży, takich jak Estee Lauder.

Kosmetyki The Ordinary są uwielbiane za niezwykłą skuteczność w walce z oznakami starzenia, trądzikiem, przebarwieniami i innymi problemami skórnymi. Chociaż marka jest na rynku dość krótko, bo od 2013 roku, zdążyła zająć już wysokie miejsce w rankingach najpopularniejszych i najbardziej pożądanych kosmetyków. Był czas, że kosmetyki The Ordinary znikały ze sklepowych półek tak szybko, że trzeba było mieć naprawdę wyjątkowe szczęście, by wrócić do domu z buteleczką ulubionego serum lub olejku. W tej chwili z dostępnością nie ma już takich problemów, za to marka nadal świetnie sobie radzi, wciąż poszerzając grono zadowolonych klientek.

Sklepy marki znajdują się w Kanadzie, USA, Wielkiej Brytanii, Australii i Korei Południowej. W 2018 roku prognozowana sprzedaż the Ordinary sięgała 300 mln dolarów (228 mln £).

The Ordinary
POPULARNOŚĆ | NAZWA | CENA