Pierwszy raz na Wizaż24.pl?
Zarejestruj się.
Nie pamiętasz hasła?
Na podany wyżej adres email wyślemy nowe utworzone losowo hasło. Po zalogowaniu proszę ustwić nowe hasło.
OKAZJE
Francuski dom mody, założony przez projektantkę Coco Chanel w 1909 r. w Paryżu. Pierwszy sklep otworzony w 1919 roku przy Rue Cambon zostaje następnie przemianowany na Dom Mody Chanel. Do dzisiaj jest to butik flagowy, który znajduje się na liście miejsc wartych zobaczenia przez fashionistów i blogerów modowych odwiedzających Paryż. W (...)
Bleu de Chanel to najnowszy produkt marki Chanel dedykowany nowoczesnym mężczyznom. Zapach otwierają świeże akordy, które eksplodując energią pobudzają kobiece zmysły. Emanująca nieodpartym urokiem, tajemnicza kompozycja prowokuje do bycia nieprzewidywalnym i całkowicie wolnym.
Francuski dom mody, kojarzony głównie z eleganckim stylem i ekskluzywnością, do wyreżyserowania filmu reklamującego, wynajął samego Martina Scorsese. Natomiast twarzą Bleu de Chanel został przystojny aktor i model, Gaspard Ulliel.
*Nuta głowy:* akordy cytrusowe, wetiwer, różowy pieprz.
*Nuta serca:* grejpfrut, nuty suchego cedru, labdanum.
*Nuta podstawowa:* olibanum, imbir, drzewo sandałowe.
Woda toaletowa sprzedawana w opakowaniu testera.
Niezbędna w perfumeriach stacjonarnych w celu prezentacji zapachu klientom. Chętnie kupowana i stosowana przez użytkowników do standardowego zastosowania.
Tester różni się jedynie opakowaniem. Opakowania zewnętrzne kartoniki testerów nie są ozdobne.
Tester różni się od klasycznego produktu tym, że zapakowany jest w biały lub bezowy kartonik lub pozbawiony jest opakowania tekturowego i w większości przypadków nie ma korka na atomizerze.
Jeśli kupujesz perfumy dla siebie i nie potrzebujesz pudełka, tester jest dobrym, ekonomicznym wyborem. Jednak wg nas zapach kupowany na prezent powinien być wersją klasyczną dlatego zachęcamy do zapoznania się również z ofertą klasycznych zapachów.